What Does عطر و ادکلن Mean? > 자유게시판

본문 바로가기
사이트 내 전체검색


회원로그인

자유게시판

What Does عطر و ادکلن Mean?

페이지 정보

작성자 Curtis 작성일24-02-17 22:22 조회3회 댓글0건

본문

بدون شک یکی از مهم‌ترین نکات تاثیرگذار در ماندگاری عطر زنانه، نت‌های به کار رفته در آن است. همانطور که می‌دانید در تولید انواع عطر و ادکلن از نت‌ها متفاوتی استفاده می‌شود که روایحی را تشکیل و در گام‌های مختلف، خود را نشان می‌دهد.

استفاده از این مطلب تنها با ذکر نام منبع بلا مانع می باشد.

این ده عطر مردانه، تعدادی اندک از برترین عطرهای مردانه بودند که بین آقایان سخت پسند نیز همچنان رواج دارند و در فروشگاه اینترنتی عطر تینو نیز با بهترین قیمت موجود می باشند. شما چه عطر مردانه ای را به ما و دیگر دوستان معرفی می کنید که همچنان جزو پر فروش ترین های عطر مردانه است؟

ماندگاری این عطر در هوای خنک تا بیست‌ودو ساعت و در هوای گرم تا یازده ساعت عنوان‌شده است. همچنین به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که در آب‌وهوای شرجی تا هشت ساعت ماندگاری دارد. این محصول آمریکای در زمان اسپری کردن روی لباس تا ۴۸ ساعت برای شما با همان عطر و بوی اولیه قابل‌استشمام است.

معمولا در نت‌های پایانی از روایح کندر، چوب سدر، میخک، زنجبیل، صمغ، وانیل و رز استفاده می‌شود.

در انتهای روی تنها بوی کم جانی روی بدن می ماند که آن هم خیلی زود می پرد. اگر هم چنان مایل هستید اسپری استفاده کنید باید مقدار بیشتری از آن را استفاده کنید تا حداقل تمام روز کاورتان کند.

این یک مقالهٔ خرد افغانستان است. می توانید با گسترش آن به ویکی پدیا کمک کنید.

در این بخش باید بگوییم، با توجه به عطرهای بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، انتخاب یک عطر مردانه مناسب که با روحیه شما سازگار باشد و همچنین متناسب با زمان و مکان مدنظر شما باشد درواقع یک چالش است. این تعداد از عطر مردانه که در این مقاله معرفی شد، گزیده ای از عطرهای مردانه هستند که در این سال ها همچنان مورد توجه بوده اند و با توجه به رنج قیمتی که دارند،‌ برای اکثریت جامعه قابل خریداری می باشند.

در ترکیب این اسپری از مشک و نارنگی استفاده شده و به همین دلیل رایحه اش چوبی و مردانه است. بوی این عطر ماندگاری نسبتا خوبی داشته  اما در پایان روز از بین می رود.  

ماندگارترین ادکلن مردانه عطری است از دیار ایالات‌متحده که در سال ۲۰۰۹ راهی بازار شده است. این عطر طبعی معتدل دارد و در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای قرارگرفته است. در کل این عطر به اتحاد تضادها شهرت دارد که برازندگی بی‌قاعدگی را در هم می‌آمیزد. این عطر در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای قرار دارد و برای فصول سرد شما محصولی ایده ال به شمار می‌آید.

در حال حاضر تیم حرفه ای تایمو در زمینه مشاوره عطری برای انتخاب اسان تر و اشنایی با سلیقه عطری هر فرد پاسخ گو شما عزیزان خواهند بود تا با خیال راحت بهترین انتخاب عطری رو داشته باشید .

۱۳ ادکلن مردانه با ماندگاری بالا (بهترین ها برای آقایان جذاب)

برای اطلاع از شرایط فروش عمده و نیز اطلاع از آخرین حراجها برای همکاران میتوانید در کانال تلگرام فروش عمده عضو شوید.

استفاده از نت‌های میوه‌ای با ترکیب روایح گل و عطر ماندگار مشک و عنبر در این عطر‌ها یادآور باغ‌های بهشتی است که همه در رویاهای شیرین‌مان می‌بینیم.

In the event you beloved this article and you want to be given details with regards to خرید عطر مردانه kindly check out our web-site.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.



회사소개 개인정보취급방침 서비스이용약관 모바일 버전으로 보기 상단으로

Email: unnewsusa@hanmail.net / info@unnewsusa.com | F: 323.643.4563
Copyright © 2015 unnewsusa.com. All rights reserved.