بایسکشوال چیست > 자유게시판

본문 바로가기
사이트 내 전체검색


회원로그인

자유게시판

بایسکشوال چیست

페이지 정보

작성자 Milan 작성일23-01-27 19:04 조회9,816회 댓글0건

본문

بایسکشوال چیست + ارزیابی و تست بایسکشوال یا دوجنسگرایی
چنان که رابین اوچ در پاسخ به این سوال که بایوسکشوال چیست می گوید به هر گونه پتانسیل عاطفی یا جنسی به بیش از یک جنس نه لزوما به طور همزمان، نه با یک روش و نه به همان اندازه و درجه، بایسکشوال گفته می شود. به همین جهت تشخیص دوجنس گرایی کار آسانی نیست و تنها با کمک مشاوره جنسی به درستی انجام می شود. افرادی که خود را بایسکشوال می‌دانند، به داشتن رابطه عاطفی و جنسی با هر دو جنس، تمایل دارند. این درحالیست که افراد هم‌جنس‌گرا، هیچ اشتیاقی به جنسیت مخالف نداشته و تنها علاقمند به برقراری رابطه با هم‌جنس خود هستند. شاید به دلیل آگاهی کم و یا بی اطلاعی از گرایششان دچار سردرگمی شده و تصور کنند که دارای مشکل بزرگی بوده و تنها آن ها این تجربه را دارند. جالب است بدانید که نتایج نشان داده، داشتن همسالان و دوستان LGBTQ باعث کاهش عدم احساس رضایت از زندگی می‌شود.
برخی معتقدند که تفاوت های ساختاری و شیمیایی بین مغز دوجنسگرایان و دیگران وجود دارد. از آنجایی که احتمالا عبارت بایسکشوال زمانی شکل گرفته که جنسیت مثل امروز شناخته نشده بود، در اینجا «بای» به معنای آن نیست که تمام افراد بای به این معنی نیست که این افراد تنها با دو جنسیت رابطه برقرار می‌کنند. این افراد در روابط عاطفی و عمیق خود بسیار متعهد هستند حال آن فرد مقابل شان می تواند جنس موافق و یا مخالف باشد. اما در روابط جنسی محدودیتی ندارند و با هر دو جنس زن و مرد ارتباط جنسی برقرار می کنند. پرچم بایسکشوال یک مستطیل است که از سه رنگ صورتی، ارغوانی و آبی تشکیل شده است.
میشل جز بازیگرهای معروف آمریکایی است که در سال 2015 بایسکشوال بودن خود را به طور رسمی اعلام کرد. این فرد معتقد است که به جای کلنجار رفتن با این موضوع می‌بایست صادق باشد و حقیقت را بیان کند. نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد.
برخی مطالعات شیوع ۱ تا ۳ درصد را در مردان و زنان در سنین ۱۸ تا ۴۴ سال تخمین می زنند. با یک بیان ساده می‌توانیم بگوییم که افراد بایسکشوال، می‌توانند با هر دو جنس موافق و مخالف خود، وارد رابطه عاطفی و جنسی شوند. در تعریف Bisexual باید به این نکته توجه داشته باشیم که علاقه افراد دوجنس‌گرا به جنسیت

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.



회사소개 개인정보취급방침 서비스이용약관 모바일 버전으로 보기 상단으로

Email: unnewsusa@hanmail.net / info@unnewsusa.com | F: 323.643.4563
Copyright © 2015 unnewsusa.com. All rights reserved.